2008. december 24., szerda

blah

Rohadt karácsony, undorító emberek, stressz, sietség, idegbaj, őrület, képmutatás...kb ez az egész. Már régen nem a karácsonyról szól ez az egész. Rohadtul nem tudják értékelni, ha olyan ajándékot adsz, amiben a két kezed munkája van. Mindenki szarik bele magasról. Ajándék, megvolt, örüljünk és pont. El van felejtve az egész.
Pont tegnap ejtettem ki a számon, hogy még nem ábrándultam ki az emberekből és szeretem őket. De ma rájöttem, hogy gyűlölöm őket. A tömeget. Legszívesebben szétloccsantanám az agyam, amikor arra vagyok kényszerülve, hogy körülöttük legyek.
Ezen kívül ott az a rohadt demo. Hát sztem jó szar lett. Kinyalhatja a seggem az összes, aki benne van. Már bánom, hogy hozzáadtam a nevem. Már várom, hogy kész legyen a SES demo. Az legalább jó lesz. Remélem.
De most leginkább azt várom, hoyg visszamenjek Szegedre és főzzünk Janóval meg Krisszel. Utána meg legyen szilveszter. Azt várom még nagyon-nagyon. Dystopia koncert. Váááá!!! Lehet totál hülye vagyok, de én nagyon odáig vagyok azért a zenéért.
Na mára ennyi a befordulásból. A többit magamban.

Nincsenek megjegyzések: